LÆR DIG SELV AT LÆGGE EN KOSTPLAN

ÅBNER DEN 24. MARTS 2021 : – ) 

I 6 trin guides du igennem, hvordan du lægger din helt egen personlige kostplan

Vi ser på følgende:

1. Energibehov – dit daglige kalorieindtag

  • Du guides i hvordan du selv kan beregne dit kaloriebehov. Uanset om du ønsker at tabe dig, eller hvis ønsker at tage på.

2. Fordeling af dine daglige kalorie

  • Du guides i hvordan du bør fordele dine kalorier, dette mellem makronæringsstofferne ProteinFedtKulhydrater – dette i både procenter og gram. Hvor du vejledes i fordelingen for vægttab eller vægtøgning, eller ved ønske om ligevægt.

3. Måltidsfordeling over hele dagen

  • Du får anbefalinger for mængden af måltider og hvordan du deler dit daglige kalorieindtag ud på så det passer. Som kan være meget individuel fra person til person, men også i forhold til ens hverdag. Men også om man ønsker vægttab, vægtøgning eller at holde sin vægt i balance.

4. Nu er du klar til at lægge din kostplan

  • Når du har fået helt styr på din første kalorieplan, så er du klar til at gå i gang med at lægge din egen kostplan. For nu er alt forarbejdet klart. Under dette trin vil du få en grundig video med en online guide af mit favorit program og tilhørende App – Du guides også til opskrifter, tips og ideer. Lige så får du 4 ugers gratis adgang til dette program/App – som du efterfølgende altid kan forlænge.

5. Kalorier skal tilpasses hele livet

  • Hvis dit mål er at tabe dig eller øge din vægt – Så er det vigtigt at du forstå, at du over tid bør justere på både kalorie indtaget og din kostplan. Når dit mål er nået, er det også vigtigt at holde øje med både vægten og dit kalorieindtag – så du kan holde vægten i balance

6. BONUS til dig

  • Du får som en ekstra bonus, lidt kostvejledning og coaching fra mig.