Kalorie & Ernæringsberegning

Kaloriefordeling

Effektiv guide til dit daglige kaloriebehov fordelt på fedt, protein & kulhydrater

Der er meget, der spiller ind på dine krops behov for kalorier. Herunder skal der tages højde for din alder, vægt, højde og fysiske aktivitet.  Relevante faktorer som sygdomme, allergier tæller også med. Du skal derfor besvare et spørgeskema før første beregning.

Det har stor betydning for vores helbred, hvordan vi vælger at fordele den daglige mængde af kalorier. Fordelingen er langt fra ligegyldig, og bør fordeles hensigtsmæssigt, uanset om du skal tabe dig, øge vægten eller holde vægten i en sund balance. Er du i gang med et vægttab, er det mest optimalt at få en beregning én gang om måneden.

Many different fruits and berries and juices in plastic bottles. Watermelon, banana, applesin, blueberries, strawberries, basil. Vitamin and healthy food. Copy space.

Sådan foregår

Køn, alder, højde og vægt

Ud fra din højde, vægt og alder, beregner jeg en personlig kalorie og ernæringsberegning. Disse kcal udregnes, så du får et overblik over, hvor mange gram protein, fedt og kulhydrater din dagskost bør bestå af.

Det er også ud fra sådan en beregning, at jeg danner personlige og vejledende kostplaner. Der tages hensyn til vegetarer, diabetikere osv. Du får altså en skræddersyet kostplan ud fra dit individuelle resultat.

Vælg Det Gode Liv
samarbejder med:

Tilmeld dig

Du skal blot indtaste dit navn og e-mail og spændende nyt er på vej i din indboks.
Vi hader også spam, derfor kan du altid nemt afmelde dig igen.